- مطالعه و طراحی محصولات و خدمات بانکی متناسب با هر یک از مناسبتها و بررسی اولویت آنها از نظر مشتریان
-
- بررسی مناسبتها همراه با تفکیک کانالهای ارتباطی برای هر گروه از مناسبتها و اضافه کردن سایتهای اینترنتی به کانالهای ارتباطی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
- بررسی مناسبتها و کانالهای ارتباطی در حوزه مشتریان حقوقی بانک
منابع و مآخذ
۱٫ آذری،علیرضا. عظیمی،حمیدرضا (۱۳۸۹)؛” نقش بازاریابی در فضای پیچیده بانکهای ایران” منابع بانک شهر.
۲٫ امیرکبیری، علیرضا (۱۳۷۷)؛ “مدیریت استراتژیک”. تهران: انتشارات ملک.
۳٫ براین کویین، جیمز (۱۹۸۲)؛”مدیریت استراتژیک” ترجمه محمد صائبی، تهران: انتشارات مدیریت دولتی.
۴٫ حافظ نیا، محمدرضا (۱۳۸۶)؛”مقدمهای بر تحقیق در علوم انسانی”. تهران: انتشارات سمت.
۵٫ حسینآبادی، وحید (۱۳۹۲)”شناسایی، اولویت بندی و مقایسه نیازها و انتظارات بانکی صنوف منتخب”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
۶٫ خاکی ، غلامرضا(۱۳۸۹)؛”روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی”.تهران:انتشارات بازتاب.
۷٫ دلاور، علی (۱۳۸۲)؛ “روشهای آماری در روانشناسی و علوم تربیتی”. تهران: انتشارات پیامنور، چاپ چهارم.
۸٫ رامین مهر، حمید. چارستاد، پروانه (۱۳۹۲)؛ “روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری(نرم افزار لیزرل)” . تهران: انتشارات ترمه.
۹٫ سرمد، زهره. بازرگان،عباس. حجازی،الهه (۱۳۸۵)؛”روش تحقیق در علوم رفتاری”. تهران : انتشارات آگاه.
۱۰٫ عالی، صمد (۱۳۸۱)، رضایت مشتری،ماهنامه تدبیر، شماره ۱۳۰٫
۱۱٫ کاووسی، سید محمد رضا. و سقایی، عباس. (۱۳۸۴)، روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، نشر سبزان، تهران.
۱۲٫ مختاری، غلامرضا(۱۳۸۷)؛”روشهای نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران”؛ دانش بانکداری، شماره ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت و خرداد ماه.
۱۳٫ مقیمی، سید محمد. و کیماسی، سید مسعود. (۱۳۹۰)، بازاریابی خدمات بانکی، انتشارات دانشگاه تهران، تهران.
۱۴٫ Abratt, R & Grobler P.S. (1989)” The Evaluation of sports sponsorships” ,
International Journal of Advertising , # 8, 351-362.
۱۵٫ Allen, J. O’Toole, W. McDonnell, I. & Harris, R (2002)” Festival and Special Event Management” John Wiley & Sons Australia Ltd.
۱۶٫ Baffoe , A. Christiana, E (2011)” the practice of relationship marketing and customer retention in the banking industry: a study of banks in Ghana”, master thesis of lulea university in Ghana.
۱۷٫ Berkowitz, E. Kerin, R. Hartley, S & Rudelius, W (1997)” Marketing Irwin
Time Mirror Books.
۱۸٫ Behrer, M & Larsson, A (1998)” Event Marketing att anvanda eve strategisk resurs i marknadsforingen”, Goteborg: IHM Forlag AB.
۱۹٫ Carol, S. Meghann, R. Edward, P. Weston, H. (2013)”Matching Data Collection Method to Purpose: In the Moment Data Collection with Mobile Devices for Occasioned-Based Analysis”, The premier e-journal resource for the public opinion and survey research community Vol 6, No1.
۲۰٫ Dhar, R(1997),” consumer preference for a no choice options” journal of consumer research,vol.24,N.2,PP.215-231.
۲۱٫ Eriksson, J & Hjalmsoon, A (2000)” Event marketing as a promotional tools” , Master thesis Lulea University of Technology.
۲۲٫ Eckerstein , A (2002)” Evaluation of Event Marketing: Important indicators to consider when evaluating Event Marketing “,International Management Master Thesis Goteborg University ISSN 1403-851X.
۲۳٫ Gorge, S (2012)” occasion based promotional strategies of consumer durable segment in kerala”, international journal of Academic search in Business and social sciences,vol.2,No.6, ISSU:2222-6990.
۲۴٫ Getz, D(1997)” Event Management & Event Tourism”, Cognizant Communication Corp.
۲۵٫ Getz, D. (1991)” Festivals, Special Events, and Tourism”, Van Nostrand
Reinhold, New York.
۲۶٫ Hall, J. & Lockshin, L (2000)” Using means-end chains for analysing occasions – not buyers”, Australasian Marketing Journal , Vol. 8 No. 1, pp. 45-54.
۲۷٫ Hall, J. Lockshin, L & O’Mahoney, G (2001)” Exploring the links between wine choice and dining occasions: factors of influence”, International Journal of Wine Marketing , Vol. 13 No. 1, pp. 36-53.
۲۸٫ Jessica, S. R (2012) “Troubles with assessments in gifting occasions” Journal of Discourse Studies, 14(6), 753-777.
۲۹٫ Karlsson, C & Palmer, S (2007) “Event marketing as a promotional tool for consumer brands”, Bachelor thesis.
۳۰٫ Kallas , Z . Cristina ,E. Gil ,J (2013)”analysis of consumers preferences for a special- occasion red wine: a dual response choice experiment approach” journal of Food Quality and Preference, volume 30, Issu2 , pages156-168.
۳۱٫ Kotler, P. Haider, D. Rein, I(1993)” Marketing Places: Attracting investment, industry, and tourism to cities, states and nations”, New York, Simon & Schuster.
۳۲٫ kotler, p. keller ,l (2006)” marketing management “New Jersey: U.S.A. Pearson Prentice Hall, Upper Saddle River.
۳۳٫ Lariviere , B.Van den poel ,P (2006)” banking behavior after the lifecycle event of moving in together: an exploratory study of moving of the role of marketing investments”, European journal of operational research 183,345-369.
۳۴٫ Limayem ,M(2009)” Master course Material”, Lulea university of technology
۳۵٫ Luttorp, E (1997)” Event Marketing ansikte mot ansikte med målgruppen”, Info #6, p 45-47.
۳۶٫ Milgrom, J (2002)” Two decades of Event Marketing and Sponsorship, I have good and Bad news”, Event Marketing Strategies, May 13. (EMS).
۳۷٫ Olsen, J.E., Thompson, K.J. and Clarke, T.K. (2003)” Consumer self-confidence in wine purchases” , International Journal of Wine Marketing , Vol. 15 No. 3, pp. 40-51.
۳۸٫ Ogabadu ,E. Abdullahi, U(2013)” fundamental role of marketing in the banking sector “, management science and engineering, vol.7,No.2 , pp 64-69.
۳۹٫ Othman, A (2013)” exploring the business benefit of regulatory compliance : the case of AML/CFT systems for banking institutions in Malaysia”, ph.d thesis of loughborough university in Malaysia.
۴۰٫ Othman, M. Ong, F.S. Teng, A(2005)” occasion and motivations for Gift- Giving: A comparative study of Malay and Chinese consumers in urban Malaysia”, Asia Pacific Management Review, 10(3), 196- 204.
۴۱٫ Puccinelli, L (1999)” feature of sales promotion in cigarette magazine advertisements, 1980-1993″an analysis of youth exposure in the Unite State”, Tobacco Controle8:29-36.