نواحی برنامهریزی
کمبود [۵]
موردنیاز جمعیت افزایش یافته
کمبود نهایی
قیمت زمین
هزینه تملک
زمین [۶]
۵
۸۳۷۰۳۸
۱۰۳۴۸۸
۷۳۳۵۵۰
۷۵۰
۱۸۳۳۸۷۵۰۰-
۷
-۱۱۶۶۶۴
۱۴۰۱۲
-۱۳۰۶۷۶
۱۵۰۰
۶۵۳۳۸۰۰۰
۹
-۵۵۱۳۰
۱۲۷۷۶
-۶۷۹۰۶
۱۵۰۰
۳۳۹۵۳۰۰۰
۱۰
-۱۸۳۷۷۳
۲۶۶۸۸
-۲۱۰۴۶۱
۱۵۰۰
۱۰۵۲۳۰۵۰۰
۱۱
۱۶۲۱۸
۱۵۳۱۲
۹۰۶
۵۰۰
۱۵۱۰۰۰-
۱۴
-۱۴۴۸۹۴
۲۷۲۰۰
-۱۷۲۰۹۴
۱۲۰۰
۶۸۸۳۷۶۰۰
۱۵
۶۷۶۹۱
۳۳۴۵۲۸
-۲۶۶۸۳۷
۲۵۰
۲۲۲۳۶۴۱۷
۱۹
۳۸۲۶۷۳
۲۶۶۸۸
۳۵۵۹۸۵
۸۰۰
۹۴۹۲۹۳۳۳-
۲۰
-۵۱۱۲۴
۶۸۹۹۲
-۱۲۰۱۱۶
۱۵۰۰
۶۰۰۵۸۰۰۰
۲۱
۰
۲۰۰۳۲۰
-۲۰۰۳۲۰
۲۰۰
۱۳۳۵۴۶۶۷
کل
۷۵۲۰۳۵
۸۳۰۰۰۴
۱۱۶۸۴۱۰-
———-
۳۶۹۰۰۸۱۸۳
جدول شماره ۱۱-۲: مساحتهای موردنیاز، کمبود نهایی و برآورد قیمت زمین در کاربری ورزشی به تفکیک ۱۰ ناحیه برنامهریزی
واحد: هزار ریال و مترمربع
نواحی برنامهریزی
کمبود
موردنیاز جمعیت افزایش یافته
کمبود نهایی
قیمت زمین
هزینه تملک زمین
۵
-۹۰۰۴
۳۸۸۰۸
-۴۷۸۱۲
۷۵۰
۱۱۹۵۳۰۰۰
۷
-۲۶۷۵۵
۵۲۵۴
-۳۲۰۰۹
۱۵۰۰
۱۶۰۰۴۵۰۰
۹
-۴۲۰۸۱
۴۷۹۱
-۴۶۸۷۲
۱۵۰۰
۲۳۴۳۶۰۰۰
۱۰
-۴۸۳۳۷
۱۰۰۰۸
-۵۸۳۴۵
۱۵۰۰
۲۹۱۷۲۵۰۰
۱۱
۷۸۸۷
۵۷۴۲
۲۱۴۵
۵۰۰
۳۵۷۵۰۰-
۱۴
-۴۲۵۱۹
۱۰۲۰۰
-۵۲۷۱۹
۱۲۰۰
۲۱۰۸۷۶۰۰
۱۵
۴۳۷۴۴
۱۲۵۴۴۸
-۸۱۷۰۴
۲۵۰
۶۸۰۸۶۶۷
۱۹
۲۲۸۳۲۹
۱۰۰۰۸
۲۱۸۳۲۱
۸۰۰
۵۸۲۱۸۹۳۳-
۲۰
-۴۶۸۳۰
۲۵۸۷۲
-۷۲۷۰۲
۱۵۰۰
۳۶۳۵۱۰۰۰
۲۱
۰
۷۵۱۲۰
۷۵۱۲۰
۲۰۰
۵۰۰۰۸۰۰۰
کل
۶۴۴۳۴
۳۱۱۲۵۱
۴۶۷۲۸۳-
———–
۱۴۹۸۲۱۲۶۷
دول شماره۱۲-۲: مساحتهای موردنیاز، کمبود نهایی و برآورد قیمت زمین در کاربری تأسیسات و تجهیزات به تفکیک ۱۰ ناحیه برنامهریزی
نواحی برنامهریزی
کمبود [۷]
موردنیاز جمعیت افزایش یافته
کمبود نهایی
قیمت زمین
هزینه تملک
زمین [۸]
۵
-۸۴۷۶
۵۱۷۴
-۱۳۶۵۰
۷۵۰
۳۴۱۲۵۰۰
۷
-۲۰۱۷۶
۷۰۰
-۲۰۸۷۶
۱۵۰۰
۱۰۴۳۸۰۰۰
۹
۱۳۵۰۴
۶۳۸
۱۲۸۶۵
۱۵۰۰
۶۴۳۲۶۰۰-
۱۰
-۴۱۰۵۰
۱۳۳۴
-۴۲۳۸۴
۱۵۰۰
۲۱۱۹۲۰۰۰
۱۱
-۸۱۱۹۵
۷۶۵
-۸۱۹۶۰
۵۰۰
۱۳۶۶۰۰۰۰
۱۴
-۳۸۳۰۱
۱۳۶۰
-۳۹۶۶۱
۱۲۰۰
۱۵۸۶۴۴۰۰
۱۵
۲۴۹۷۶
۱۶۷۲۶
۸۲۴۹
۲۵۰
۶۸۷۴۱۷-
۱۹
۳۲۳۴۴
۱۳۳۴
۳۱۰۰۹
۸۰۰
۸۲۶۹۰۶۷-
۲۰
۶۱۸۰۳
۳۴۴۹
۵۸۳۵۳
۱۵۰۰
۲۹۱۷۶۵۰۰-
۲۱
۰
۱۰۰۱۶
-۱۰۰۱۶
۲۰۰
۶۶۷۷۳۳
کل
۵۶۵۷۱
۴۱۴۹۷
۲۰۸۵۴۷-
———–
۵۶۹۶۵۵۶۷
جدول شماره ۱۳-۲: مساحتهای موردنیاز، کمبود نهایی و برآورد قیمت زمین در کاربری فرهنگی ـ مذهبی به تفکیک ۱۰ ناحیه برنامهریزی
واحد: هزار ریال و مترمربع
نواحی برنامهریزی
کمبود
موردنیاز جمعیت افزایش یافته
کمبود نهایی
قیمت زمین
هزینه تملک زمین
۵
-۱۰۱۷۷
۵۱۷۴
-۱۵۳۵۱
۷۵۰
۳۸۳۷۷۵۰
۷
-۷۳۹۰
۷۰۱
-۸۰۹۰
۱۵۰۰
۴۰۴۵۰۰۰
۹
-۲۹۸۳
۶۳۹
-۳۶۲۲
۱۵۰۰
۱۸۱۱۰۰۰
۱۰
-۹۹۸۴
۱۳۳۴
-۱۱۳۱۸
۱۵۰۰
۵۶۵۹۰۰۰
۱۱
-۲۱۶۲
۷۶۶
-۲۹۲۷
۵۰۰
۴۸۷۸۳۳
۱۴
-۱۱۷۲۰
۱۳۶۰
-۱۳۰۸۰
۱۲۰۰
۵۲۳۲۰۰۰
۱۵
۶۰۳۸۳
۱۶۷۲۶
۴۳۶۵۷
۲۵۰
۳۶۳۸۰۵۰-
۱۹
-۵۷۰۵
۱۳۳۴
-۷۰۳۹
۸۰۰
۱۸۷۷۱۷۳
۲۰
۱۲۰۲
۳۴۵۰
-۲۲۴۸
۱۵۰۰
۱۱۲۳۸۰۰
۲۱
۰
-۱۰۰۱۶
۱۰۰۱۶
۲۰۰
۶۶۷۷۳۳
کل
۱۱۴۶۴
۴۱۵۰۰
-۱۰۰۰۲
———–
۲۴۷۴۱۲۹۰
جدول شماره ۱۴-۲: کل مساحت موردنیاز، کمبود نهایی و برآورد هزینه تملک زمین در کاربریهای ۶گانه
واحد: هزار ریال و مترمربع
کاربری
مساحت موردنیاز
کمبود نهایی
هزینه تملک زمین
آموزشی
۵۱۸۷۵۳
۶۳۰۹۶۰-
۲۲۶۰۲۲۰۸۳
بهداشتی ـ درمانی
۱۱۷۰۹۴
۱۲۵۵۵۷-
۴۳۵۱۴۹۰۰
پارک و فضای سبز
۸۳۰۰۰۴
۱۱۶۸۴۱۰-
۳۶۹۰۰۸۱۸۳
ورزشی
۳۱۱۲۵۱
۴۶۷۲۸۳-
۱۴۹۸۲۱۲۶۷
تأسیسات و تجهیزات
۴۱۴۹۷
۲۰۸۵۴۷-
۵۶۹۶۵۵۶۷
فرهنگی ـ مذهبی
۴۱۵۰۰
۷۳۶۹۱-
۲۴۷۴۱۲۹۰
جمع
۱۸۶۰۰۹۹
۲۶۷۴۴۴۸-
۸۷۰۰۷۳۲۹۰
پس از مطالعه و بررسی در دو پهنه اراضی ساخته شده و پهنههای تراکمی پیشنهادی طرحهای تفصیلی و توسعه جنوب و به دست آوردن مساحتهای موردنیاز و کمبودها این دو پهنه با هم تلفیق شد که ارقام و داده های جدول شماره۱۵-۲ حاصل این تلفیق میباشد.
جدول شماره۱۵-۲: کل مساحت موردنیاز، کمبود نهایی و برآورد هزینه تملک زمین در اراضی ساخته شده و پهنههای تراکمی طرحهای تفصیلی و توسعه جنوب
واحد: هزار ریال و مترمربع
کاربری
مساحت موردنیاز
کمبود نهایی
هزینه تملک زمین (هزار ریال)
آموزشی
۱۹۱۳۹۲۳
۱۶۴۹۵۲۵
۲۳۵۲۵۵۲۵۰۰
بهداشتی ـ درمانی
۴۳۰۴۴۳
۳۴۰۶۵۰
۴۷۱۱۸۳۷۳۳
پارک و فضای سبز
۴۷۱۴۵۱۱
۳۲۹۲۳۰۰
۶۰۸۹۸۸۹۰۵۰
ورزشی
۱۲۶۱۰۵۸
۱۱۷۰۸۱۴
۱۸۰۴۹۷۶۶۶۷
تأسیسات و تجهیزات
۶۵۹۸۱۴
۶۹۵۵۳۷
۹۶۴۷۸۲۹۰۰
Related Articles
پایان نامه -تحقیق-مقاله |
شکل ۲-۲: مدل چالش (مقاوم سازی، مصون سازی)
۳- کفایت اجتماعی: این دسته از افراد مهارت های ارتباط با دیگران را خیلی خوب آموخته اند. آن ها میتوانند در شرایط سخت هم شوخ طبعی خودشان را حفظ کنند، میتوانند با دیگران صمیمی شوند و در مواقع بحرانی از حمایت اجتماعی دیگران بهره ببرند؛ ضمن اینکه این گونه آدم ها میتوانند سنگ صبور […]
پایان نامه -تحقیق-مقاله |
قسمت 17
خودکارآمدی نیز اگر چه به عنوان بخشی از مفهوم خود تلقی می شود، اما پدیده ای متفاوت از مفهوم خود را بازنمایی میکند. خودکارآمدی، قضاوت افراد از تواناییهای خود را شامل می شود، مبنی بر این که این قضاوت و باورها چگونه میتوانند فرد را در به اتمام رساندن تکلیفی خاص یاری رسانند(بندورا،۱۹۹۳، ۲۰۰۰). […]
مقاله های علمی- دانشگاهی –
*تغییرات را چگونه میبینید و چه معلمی توانایی دارد که مسئولیت اجرای تغییرات را بپذیرد؟
*آیا از تغییرات ایجاد شده در کتاب درسی ریاضی پایه هفتم راضی هستید؟ خیر *با توجه به تجربیات خودتان چه عواملی میتوانند علت موضعگیری شما باشند؟ زیرا، به ما فقط اعلام کردند که کتاب درسی عوض شده بدون اینکه برای ما کارگاههایی بگذارند و همۀ دبیران با هم بنشینیم و در کلاس های کارگاهی زیر نظر یک […]