۴-۵-۳ نتایج ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد سرعت …………………………………………..۱۰۳
۴-۵-۴ نتایج ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد امانتداری ………………………………………..۱۰۴
۴-۵-۵ نتایج ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد قیمت …………………………………………….۱۰۴
۴-۶ نتایج آزمون فریدمن در مورد اولویت ترتیب عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری ………………………..۱۰۵
۴-۷ بررسی تاثیر عوامل دموگرافیک بر عوامل تحقیق با بهره گرفتن از آزمون کروسکال والیس …………..۱۰۶
۴-۷-۱ تاثیر سن…………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۶
۴-۷-۲ تاثیر سابقه کار ………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
۴-۷-۳ تاثیر سابقه فعالیت شرکت…………………………………………………………………………………………..۱۰۷
۴-۷-۴ تاثیر سابقه کار شرکت فرش با شرکت تکمیل ………………………………………………………………۱۰۸
۴-۷-۵ تاثیر عامل سمت……………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
۴-۷-۶ تاثیر رشته تحصیلی …………………………………………………………………………………………………..۱۰۹
۴-۷-۷ تاثیر تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………..۱۰۹
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۰
۵-۲ فرایند تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۱
۵-۳ خلاصه بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………..۱۱۲
۵-۳-۱ نتایج حاصل از تحلیلهای آمار توصیفی ………………………………………………………………………..۱۱۲
۵-۳-۲ نتایج حاصل از تحلیل آمار استنباطی …………………………………………………………………………..۱۱۳
۵-۳-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول ……………………………………………………………………………………..۱۱۳
۵-۳-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم ……………………………………………………………………………………..۱۱۳
۵-۳-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم …………………………………………………………………………………….۱۱۴
۵-۳-۲-۴ نتیجه گیری از فرضیه چهارم ………………………………………………………………………………….۱۱۵
۵-۳-۲-۵ نتیجه گیری از فرضیه پنجم ……………………………………………………………………………………۱۱۵
۵-۴ یافته های جانبی تحقیق …………………………………………………………………………………………………۱۱۵
۵-۵ پیشنهادهای اجرایی ……………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
۵-۶ پیشنهادهای پژوهشی …………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
۵-۷ پیشنهاداتی برای شرکت های تکمیل فرش ماشینی …………………………………………………………….۱۱۸
۵-۸ محدودیت های پژوهش ……………………………………………. …………………………………………………۱۱۹
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۱
فهرست منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………….۱۵۳
فهرست منابع غیر فارسی ………………………………………………………………………………………………………۱۵۵
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………..۱۵۹
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول (۲-۱) اررزش ارائه شده به مشتری (کاتلر و آمسترانگ) ……………………………………………………۲۷
جدول (۳-۱) تناظر سوال های پرسشنامه تحقیق بر حسب متغیرهای تحقیق ………………………………….۶۷
جدول (۳-۲) امتیاز بندی بر مبنای طیف لیکرت ………………………………………………………………………..۶۸
جدول (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخ گویی به شاخص تصویر ذهنی ……………………………………………….۸۰
جدول (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخ گویی به شاخص کیفیت ………………………………………………………..۹۰
جدول (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخ گویی به شاخص سرعت………………………………………………………..۹۲
جدول (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخ گویی به شاخص امانت داری …………………………………………………۹۵
جدول (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخ گویی به شاخص قیمت …………………………………………………………۹۷
جدول (۴-۶) میانگین و انحراف معیار مربوط به متغیرهای تحقیق ……………………………………………… ۹۸
جدول (۴-۷) میانگین و انحراف استاندارد پاسخگویی به شاخص های متغیرهای تحقیق ………………۹۹
جدول (۴-۸) خلاصه نتایج آزمون t مستقل در مورد تصویر ذهنی ……………………………………………..۱۰۰
جدول (۴-۹) خلاصه نتایج آزمون t مستقل در مورد کیفیت ……………………………………………………..۱۰۰
جدول (۴-۱۰) خلاصه نتایج آزمون t مستقل در مورد سرعت …………………………………………………..۱۰۱
جدول (۴-۱۱) خلاصه نتایج آزمون t مستقل در مورد امانت داری …………………………………………….۱۰۱
جدول (۴-۱۲) خلاصه نتایج آزمون t مستقل در مورد قیمت …………………………………………………….۱۰۲
جدول (۴-۱۳) خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد تصویر ذهنی ….۱۰۲
جدول (۴-۱۴) خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد کیفیت ……………۱۰۳
جدول (۴-۱۵) خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد سرعت …………..۱۰۳
جدول (۴-۱۶) خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد امانت داری …….۱۰۴
جدول (۴-۱۷) خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن در مورد قیمت …………….۱۰۴
جدول (۴-۱۸) خلاصه نتایج آزمون غیر پارامتریک فریدمن- عوامل مؤثر وفاداری مشتریان صنعت تکمیل فرش ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۵
جدول (۴-۱۹) خلاصه نتایج آزمون ……………………………………………………………………………………….۱۰۵
جدول (۴-۲۰) تاثیر سن بر روی عوامل تحقیق ……………………………………………………………………….۱۰۶
جدول (۴-۲۱) تاثیر سابقه کار افراد بر روی عوامل تحقیق ………………………………………………………..۱۰۷
جدول (۴-۲۲) تاثیر سابقه شرکت بر روی عوامل تحقیق ………………………………………………………….۱۰۷
جدول (۴-۲۳) تاثیر سابقه کار با تکمیل بر روی عوامل تحقیق ………………………………………………….۱۰۸
جدول (۴-۲۴) تاثیر سمت بر روی عوامل تحقیق……………………………………………………………………..۱۰۸
جدول (۴-۲۵) تاثیر رشته تحصیلی بر روی عوامل تحقیق ………………………………………………………..۱۰۹
جدول (۴-۲۶) تاثیر تحصیلات بر روی عوامل تحقیق ………………………………………………………………۱۰۹
فهرست نمودار ها
عنوانشماره صفحه
نمودار مدل مفهومی تحقیق ……………………………………………………………………………………………………..۱۱
نمودار شماره (۴-۱) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس سن ………………………………………….۷۲
نمودار شماره (۴-۲) اطلاعات مربوط به پاسخ گویان بر اساس تحصیلات …………………………………….۷۳
نمودار شماره (۴-۳) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس رشته تحصیلی …………………………..۷۳
نمودار شماره (۴-۴) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس سابقه کار ………………………………….۷۴
نمودار شماره (۴-۵) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس سابقه کار شرکت بافنده فرش ……..۷۴
نمودار شماره (۴-۶) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس سمت در شرکت بافت فرش ……….۷۵
نمودار شماره (۴-۷) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس نوع بافت شرکت فرش ………………۷۵
نمودار شماره (۴-۸) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان بر اساس سابقه کار با شرکت تکمیل ………….۷۶
نمودار شماره (۴-۹) اطلاعات مربوط به شرکت ها بر اساس داشتن یا عدم داشتن استاندارد ……………۷۶
نمودار شماره (۴-۱۰) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان در مورد سوال (۱) تصویر ذهنی ……………..۷۷
نمودار شماره (۴-۱۱) اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان در مورد سوال (۲) تصویر ذهنی ……………..۷۷