۲۶
۲٫۸۹
۰٫۴۴۹
۲٫۹۷۸-
۳۱۱
۰٫۰۰۳
یکسان نیست
دکتری
۲۸۷
۳٫۱۱
۰٫۳۵۱
با توجه به جدول ۴-۲۲، سطح معناداری آزمون برای عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی کوچکتر از ۰۱/۰ میباشد. بنابراین بین عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی و سطح تحصیلات آنها، تفاوت معناداری در سطح ۹۹/۰ وجود دارد. به عبارتی دیگر، عملکرد آموزشی بین اعضای هیأت علمی با تحصیلات متفاوت، یکسان نیست. با توجه به مقادیر میانگین، عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی با تحصیلات دکتری بالاتر از اعضای هیأت علمی با تحصیلات کارشناسی ارشد میباشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
سطح معناداری آزمون برای عملکرد پژوهشی اعضای هیأت علمی کوچکتر از ۰۵/۰ میباشد. بنابراین بین عملکرد پژوهشی اعضای هیأت علمی و سطح تحصیلات آنها، تفاوت معناداری در سطح ۹۵/۰ وجود دارد. به عبارتی دیگر، عملکرد پژوهشی بین اعضای هیأت علمی با تحصیلات متفاوت، یکسان نیست. با توجه به مقادیر میانگین، عملکرد پژوهشی اعضای هیأت علمی با تحصیلات دکتری بالاتر از اعضای هیأت علمی با تحصیلات کارشناسی ارشد میباشد.
همچنینی سطح معناداری آزمون برای عملکرد خدماتی اعضای هیأت علمی کوچکتر از ۰۱/۰ میباشد. بنابراین بین عملکرد خدماتی اعضای هیأت علمی و سطح تحصیلات آنها، تفاوت معناداری در سطح ۹۹/۰ وجود دارد. به عبارتی دیگر، عملکرد خدماتی بین اعضای هیأت علمی با تحصیلات متفاوت، یکسان نیست. با توجه به مقادیر میانگین، عملکرد خدماتی اعضای هیأت علمی با تحصیلات دکتری بالاتر از اعضای هیأت علمی با تحصیلات کارشناسی ارشد میباشد.
سطح معناداری آزمون برای عملکرد اعضای هیأت علمی کوچکتر از ۰۱/۰ میباشد. بنابراین بین عملکرد اعضای هیأت علمی و سطح تحصیلات آنها، تفاوت معناداری در سطح ۹۹/۰ وجود دارد. به عبارتی دیگر، عملکرد بین اعضای هیأت علمی با تحصیلات متفاوت، یکسان نیست. با توجه به مقادیر میانگین، عملکرد اعضای هیأت علمی با تحصیلات دکتری بالاتر از اعضای هیأت علمی با تحصیلات کارشناسی ارشد میباشد.
همچنین از سطر آخر جدول ۴-۲۲ مشخص است که، سطح معناداری آزمون برای میزان بهرهگیری اعضای هیأت علمی از شبکههای اجتماعی مجازی کوچکتر از مقدار ۰۱/۰ شده است. یعنی بین میزان بهرهگیری اعضای هیأت علمی از شبکههای اجتماعی مجازی و سطح تحصیلات آنها، تفاوت معناداری در سطح ۹۹/۰ وجود دارد. به عبارتی دیگر، میزان بهرهگیری اعضای هیأت علمی از شبکههای اجتماعی مجازی با تحصیلات متفاوت، یکسان نیست. با توجه به مقادیر میانگین، میزان بهرهگیری اعضای هیأت علمی از شبکههای اجتماعی مجازی با تحصیلات دکتری بالاتر از اعضای هیأت علمی با تحصیلات کارشناسی ارشد میباشد.
اولویتبندی استفاده اعضای هیأت علمی از دیگر رسانههای اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش
برای اولویتبندی استفاده اعضای هیأت علمی از دیگر رسانههای اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش، از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج مربوط به این آزمون در جدول زیر داده شده است.
جدول۴-۲۳- نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی استفاده از دیگر رسانههای اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش
گویه
میانگین رتبه ها
مقدار آماره کای دو
درجه آزادی
سطح معناداری
اولویت بندی
میکروبلاگها
۳٫۸۱
۱۳۴٫۷۵۱
۶
۰٫۰۰۱>
۵
وبلاگها
۴٫۷۲
۱